Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 28 kwietnia 2022

,,Król" Dagmara Andryka

 ,,Król"

Wcześniej nie miałam okazji zapoznać się z twórczością tej autorki, więc postanowiłam skusić się na pierwszy tom tej tetralogii.

Główną bohaterką jest policjantka, która po 25 latach służby odeszła z policji. Wiadomość o chorobie syna była dla niej i byłego męża wielkim szokiem. Musieli liczyć się z tym, że potrzebne będą pieniądze. Anna Maria Kier za dobre pieniądze postanowiła przeprowadzić detektywistyczne śledztwo. 

Podobała mi się warstwa detektywistyczna początku tej serii, która do samego końca jest zaskakująca. Jedna z końcowych kluczowych scen o kilka stron za wcześnie zdradziła kluczową rzecz, ale poza tym całość była dla mnie wielkim zaskoczeniem. Całość czyta się naprawdę sprawnie.

Pióro Dagmary Andryki jest niezwykle lekkie. Przyjemnie razem z główną bohaterką było odkrywać kolejne tropy, które mogły być tylko przykrywką dla większej sprawy. Pisarka porusza w książce także ważne społecznie tematy.

,,Król" Dagmary Andryki to wciągająca historia, w której ważną motywację do zarobienia pieniędzy stanowi choroba syna Anny Marii Kier.

Moja ocena: 5/6 

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Prószyński i S-ka.

12 komentarzy:

  1. W wolnej chwili na pewno przeczytam. Książka już bowiem czeka na mojej półce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tek książce, autorki też raczej nie znam. Zaciekawiłaś mnie, więc sobie zapiszę i pewnie zamówię w przyszłości. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam autorki, ale sądząc po recenzji warto na tę książkę zwrócić uwagę. Bardzo lubię tego typu literaturę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresował mnie ten tytuł mocno, więc koniecznie będę musiała sięgnąć po książkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tego tytułu i chętnie skorzystam z polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry tytuł chociaż nie wiem jak się wiążę tematycznie z treścią współczesną raczej...
    Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszędzie ostatnio widzę ten tytuł, chyba i ja się za niego zabiorę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam okazję czytać i dobrze się bawiłam. Było to moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam autorki, ale te jakos nie przekonuje mnie fabula :) moze kiedys przy okazji

    OdpowiedzUsuń
  10. wind of renewal3 maja 2022 15:12

    Nie przekonała mnie ta książka do siebie, jednak ciesze się, że oceniłaś ją na 5 gwiazdek i Tobie się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  11. dałabym szansę tej książce, bardzo zaciekawiła mnie ta historia

    OdpowiedzUsuń