Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 28 kwietnia 2022

Klasyczne baśnie Disneya. Aladyn

 Klasyczne baśnie Disneya. Aladyn

Niezwykle podoba mi się wydanie cyklu ,,Klasyczne baśnie Disneya", więc nie mogłam przejść obojętnie obok najnowszego tytułu z tej serii. 

Aladyn był biednym chłopakiem, który nie mógł pochwalić się żadnym majątkiem. Znalezienie przez niego lampy ze znajdującym się w niej dżinem mogło odmienić jego życie. Tymczasem córka sułtana miała jeszcze tylko trzy dni na wyjście za mąż.

Komiks jest bardzo ładnie wydany. Na samym początku jest krótkie przedstawienie wszystkich bohaterów, a na zakończenie dodatkowe całostronicowych kadry związane z tą znaną już od lat lekturą.

Cała historia została wydana w jednej z wersji, więc jeżeli odbiorca zna inne propozycje tej historii będzie miał okazję do poznania kolejnej. Tekstu jest całkiem sporo, a warstwa graficzna, jak to jest w komiksach, zajmuje całe strony.

,,Klasyczne baśnie Disneya. Aladyn" to kolejne świetne wydanie, na które warto zwrócić uwagę nawet jeśli nie znacie tej historii. Będzie to doskonała okazja by to zmienić. 

Moja ocena: 5.5/6   



Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

10 komentarzy:

  1. Lubię takie piękne wydania klasycznych bajek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te klasyczne baśnie, nie zawsze mi te nowoczesne odpowiadają

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Disneya, więc wszystko co z nim związane mogłabym czytać i oglądać. Komiksy to jednak nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam klasyki disneya, ale na zdjeciach z komiksow u Ciebie to nie klasyka, spodziewalam sie zajawek z alladyna 🙈

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, ze nie rozumiałam tej bajki jako dziecko...do dziś wydaje mi się obca kulturowo, ale na pewno ma w sobie coś magicznego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasyczne baśnie Disneya to coś najlepszego na świecie. Forma komiksu spodoba się moim dzieciom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się wszelkie wydania historii Aladyna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubiłam Aladyna i chyba znam każdą wersję tej bajki. ;) Po komiks też kiedyś chętnie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wind of renewal3 maja 2022 15:11

    Jak byłam mała bardzo lubiłam Aladyna i z wielką chęcią wróciłabym do czytania bajek, jednak jestem już za stara.

    OdpowiedzUsuń
  10. lektura przede mną, chociaż historię znam na pamięć ;-) uwielbiam tę serię <3

    OdpowiedzUsuń