Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 29 kwietnia 2022

Cedryk. Ciepło, cieplej... zimno! tom 1

Cedryk. Ciepło, cieplej... zimno! tom 1

Propozycje przeznaczone dla osób w różnym wieku zawsze znajdują moje uznanie.

Z olbrzymim zainteresowaniem postanowiłam skusić się na pierwszy tom komiksowej serii, która ukazała się na polskim rynku. Mowa o historii chłopca Cedryka, jego rodziców oraz dziadka. Szczególnie najmłodszy oraz najstarszy z rodu przeżywają różne przygody.

Pozycja zawiera bardzo dużo komiksowych krótkich historyjek. Niektóre z nich mają tylko po jednej stronie. Ich atutem jest to, że mają w sobie sporą dawkę ironii, dzięki czemu miło spędziłam czas z tymi opowiastkami.

Tom został wydany w miękkiej oprawie w podłużnym formacie. Czcionka w tym wydaniu jest dość mała, a tekst zajmuje bardzo dużo miejsca idealnie współgrając z rysunkową warstwą opowiadań.

,,Cedryk. Ciepło, cieplej... zimno! tom 1" to ciekawa propozycja na wspólne czytanie dla osób w różnym wieku.  

Moja ocena: 5/6   



Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

7 komentarzy:

  1. Fajna propozycja czytelnicza dla całej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój syn lubił czytać komiksy jak był młodszy, teraz w moim domu nikt po nie nie sięga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam pewnego chłopca, któremu ten komiks może przypaść do gustu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja córka lubi komiksy, więc myślę, że ta propozycja jej się spodoba. Podsunę jej ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  5. wind of renewal3 maja 2022 15:34

    Bardzo fajna jest ta książeczka, podoba mi się. Cieszę, że Tobie również przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest się na co skusić w wolnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  7. lektura jeszcze przede mną, ale coś czuję, że przypadnie mi do gustu ;-)

    OdpowiedzUsuń