Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 27 kwietnia 2022

,,Podpalaczka" Zoraida Cordova



Można mieć wrażenie, że jeśli chodzi o fantastykę to nie uda się stworzyć już nic nowego. Zoraida Cordova jednak całkowicie temu zaprzecza.

W tym tomie główną bohaterką jest dziewczyna, która potrafi odbierać ludziom wspomnienia, a dodatkowo jest zakochana w jednym mężczyźnie, który także ma różne moce. Niestety, mimo tego, że między nimi iskrzy Renata za późno zdaje sobie sprawę z tego, że jej ukochany może nie wymknąć się z pułapki, gdyż ona posiada należące do niego wspomnienie z tajnym hasłem. Skoro on kilkukrotnie ratował ją z opresji, nie mogła pozostać mu dłużna i ruszyła do paszczy lwa.

Miałam nieco obaw przed zapoznaniem się z tą lekturą ze względu na jej sporą objętość i dość małą czcionkę. Gdy tylko zaczęłam ją czytać bardzo szybko zrozumiałam, że nie odłożę jej przed przeczytaniem ostatniego zdania. Nie jest to banalna fantastyka, wątek miłosny nie wysuwa się tutaj na pierwszy plan. Najważniejszy jest opis magii, działań, spisków. Nie brakuje także smutniejszych momentów, jak śmierci towarzyszy.

Zoraida Cordova stworzyła typowo młodzieżową pozycję, która podbije jednak także serca osób dorosłych. Zakończenie i ostatnie wyjawione fakty rzucają zupełnie nowe światło na całą fabułę i sprawiają, że czytelnik nie może wyjść ze zdumienia, jakim sposobem autorce udało się tego dokonać, by niczego nie zdradzić. To jeszcze bardziej zachęca do jak najszybszego zapoznania się z drugim tomem, ale go na polskim rynku jeszcze nie ma.

,,Podpalaczka", którą napisała Zoraida Cordova to prawdziwy majstersztyk, który z czystym sumieniem polecam. Dawno żadna książka z tego gatunku aż tak mnie nie zachwyciła.

Moja ocena: 5.5/6

Za książkę dziękuję Wydawnictwu IUVI

10 komentarzy:

  1. Widzę, że zapowiada się super przygoda czytelnicza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że to fajna uniwersalna lektura.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro to majstersztyk to może i ja skuszę się na ten tytuł w wolnej chwili. Okładka cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysoka ocena, wic chyba warto się zainteresować tą pozycją. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wind of renewal27 kwietnia 2022 19:27

    Może kiedyś sięgnę po ten tytuł, zapiszę sobie go w swoim notesiku. Okładka mi wpadła w oko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pozytywnie, Będe szukała tego tytułu

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzadko sięgam po takie książki, ale ta mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym razem nie jest to ksiązka dla mnie, więc raczej jej nie przeczytam. Nie dla mnie ten gatunek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, wydawnictwo Iuvi potrafi w dobre książki. Tej też jestem strasznie ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo zachęciłas mnie swoją recenzję do tej książki, na pewno sięgnę

    OdpowiedzUsuń