Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 22 kwietnia 2022

,,Gwiezdny Zegar. Za górami" Francesca Gibbons



Pierwszy tom tej serii wywarł na mnie duże wrażenie. Nie mogłam doczekać się jego kontynuacji.

Po tym co wydarzyło się w poprzednim tomie siostry nie miały wsparcia w matce i jej partnerze. Oboje uważali, że fantastyczna kraina została przez nie tylko wymyślona. W tej części Imogen i jej siostra musiały sobie na nowo poradzić z tym co się działo, tym bardziej, że w ich świecie doszło do pojawienia się niecodziennych gości.

Miło można spędzić czas z taką publikacją i tak też ponownie zrobiłam. Jest to świetna propozycja dla miłośników utworów dla młodzieży. Dorośli, w których wciąż drzemie dziecięca iskra, także z przyjemnością zagłębią się w tę ponad 500-stronicową lekturę.

Bardzo podobała mi się ta historia. Przed nami jeszcze ostatnia część trylogii, więc mam nadzieję że nie przyjdzie nam na nią zbyt długo czekać. Jestem przekonana że w zwieńczeniu serii odbiorcy po raz kolejny będą mogli liczyć na sporo emocji.

,,Gwiezdny Zegar. Za górami" Francesci Gibbons to bardzo wciągająca historia w której nie brakuje także kilku całostronicowych ilustracji. 

Moja ocena: 5.5/6 

Wpis powstał w ramach współpracy        
 
  

7 komentarzy:

  1. Jakoś przegapiłam tę książkę, ale to nic, bo może nadrobię, jeśli uda mi się zamówić do biblioteki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna. Będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pięknie, ale nie miałam okazji poznać innych części, więc to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w domu pierwszy tom i muszę go w końcu przeczytać, coś czuję, że mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam nigdy o tej serii. Moja córka dopiero zaczyna przygodę z czytaniem, może kiedyś przeczytamy tą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cykl na pewno znajdzie swoich odbiorców i ja także znajdę się w tym gronie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w takim razie najpierw sięgnąć po pierwszy tom. Ale mam w planach podsunąć synowi.

    OdpowiedzUsuń