Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 22 kwietnia 2022

,,Zaginione Miasta. Gwiazda Przewodnia" Shannon Messenger



,,Zaginione Miasta. Gwiazda Przewodnia" Shannon Messenger to już piąty tom serii, a planowany jest jeszcze co najmniej jeden.

W tym wydaniu przyjaciele zastanawiali się nad tym czy jeden z nich okazał się zdrajcą. Sprawa okazała się być o wiele bardziej skomplikowana niż początkowo się wydawało. Cały czas jednak istniała szansa na to, że dobrzy zwyciężą, jednak szala wygranej niekoniecznie zawsze znajdowała się po ich stronie.

Gdy sięgałam po ten tom byłam pewna, że to już zwieńczenie serii. Zakończenie i nota od autorki wyjaśniają jednak, że dzięki tak dużemu zainteresowaniu odbiorców na pewno powstanie jeszcze co najmniej jedna część. Każdy tom jest bardzo obszerny i ten też nie jest w tym względzie wyjątkiem. Shannon Messenger stworzyła pozycję wciągającą od pierwszych stron.

Jest to typowo fantastyczna seria przeznaczona zarówno dla nastoletniego, jak i dorosłego czytelnika. Miłośników cyklu na pewno cieszy wiadomość, że powstanie jeszcze co najmniej szósty tom. Zakończenie tego sprawia, że jest na co czekać i mam nadzieję, że pojawi się on w niedalekiej przyszłości.

,,Zaginione Miasta. Gwiazda Przewodnia" Shannon Messenger to już ten poziom zaawansowania, kiedy koniecznie trzeba go czytać ze znajomością poprzednich części. 

Moja ocena: 5.5/6

Za książkę dziękuję Wydawnictwu IUVI

9 komentarzy:

  1. Tych części jest kilka i fajnie, bo lubię takie młodzieżowe powieści w dużej ilości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłośnicy tej serii na pewno po nią sięgną, a myślę, że i nowych czytelników zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna ciekawa seria warta przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że trafiasz na sporo ciekawych serii. Fajnie, że będzie kontynuowana. Dla fanów to z pewnością dobra wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedawno zaczęłam czytać tę serię i pierwszym tomem byłam zachwycona. Z pewnością będę ją kontynuować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie nigdy nie interesowałą tematyka fantastyczna, moja córka jak na razie tez nie okazuje takiego zainteresowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo, tej książki jeszcze nie czytałam. Zapowiada się ciekawie i chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta seria zapowiada się ciekawie i będę też polecać dalej takie ciekawe pozycje.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak widzę, że coś jest piątym tomem, to mam świadomosć, że raczej nie znajdę tyle czasu. niestety

    OdpowiedzUsuń