Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 22 kwietnia 2022

,,Życzę mu śmierci" Matt Witten

 ,,Życzę mu śmierci"

Jeśli chodzi o ten tytuł miałam względem niego za wysokie oczekiwania i to mnie zawiodło. Główną rolę odgrywa matka, której kilkuletnia córeczka 20 lat wcześniej została zamordowana. Obecnie sprawca ma zostać skazany na karę śmierci. Kobieta z pomocą zebranych przez znajomych pieniędzy wybiera się na egzekucję. Już od samego początku poczułam kto jest winny, więc dla mnie to największy minus tej książki. Nie miałam żadnego momentu zaskoczenia, gdyż całość była aż za nadto przewidywalna.

Moja ocena: 3/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
    

1 komentarz: