Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 22 lutego 2022

Śledztwa Enoli Holmes. Metro Baker Street

Śledztwa Enoli Holmes. Metro Baker Street. 


Miło spędzam czas z kolejnymi przygodami Enoli Holmes. Tym razem zaginęła diuszesa i bohaterka razem z bratem postanowiła ją odszukać. To właśnie dzięki logicznemu myśleniu czternastolatki udało się ustalić co mogło stać się z zaginioną i dlaczego została ona porwana. Dodatkowo w tym tomie czytelnik dowie się co stało się matką rodzeństwa. Pozycja została wydana w sztywnej oprawie w dużym formacie i miło spędziłam z nią czas. Tekstu jest całkiem sporo, jednak zapoznałam się z nim błyskawicznie. Atutem jest to, że przed czasem nie udało mi się odgadnąć co stało się z zaginioną diuszesą oraz jaki wpływ mogło mieć na nią nieustanne od lat noszenie gorsetu. Serdecznie polecam także tym, którzy nie czytali wcześniej o Enoli, gdyż sprawa poszukiwań zaczyna i kończy się w tym tomie.   


  Moja ocena: 5.5/6   

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont.  

8 komentarzy:

  1. Widzę ładne ilustracje. Ciekawa publikacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy komiks :) Na pewno znajdzie się wielu fanów Enoli Holmes :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Śledztwa Enoli Holmes - jednak mi się podobał tom 5 i Tajemnica zaginionej wiadomości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zamiar kupować tą serię komisową dla moich dzieci. Myślę, że będą zadowolone z lektury, bo lubią detektywistyczne historie obrazkowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam film o Enoli i jej przygodach, ale nie miałam pojęcia, że jest też komiks!

    OdpowiedzUsuń
  6. już nie mogę się doczekać lektury, bardzo lubię tę serię

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że wyjaśnia się sprawa związana z matką głównej bohaterki.

    OdpowiedzUsuń