Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 23 lutego 2022

Ptyś i Bill. Koncert na trzy osoby i psa

 Ptyś i Bill. Koncert na trzy osoby i psa.


Z przyjemnością postanowiłam skusić się na kolejną część o przygodach Ptysia i Billa. Ten rezolutny chłopczyk z psem mieli wiele przygód, które zostały podzielone na trzy duże albumy, a w nich o wiele więcej przygód. Z tymi bohaterami na pewno nie można narzekać na nudę, bo ich przygody są niezwykle zabawne. Komiks został wydany w miękkiej oprawie i ma ok. 140 stron, których bohaterami są chłopczyk, pies, żółw oraz rodzice Ptysia. Już wcześniej słyszałam o tych bohaterach, więc cieszę się, że miałam okazję zapoznać się z tym komiksem. Czyta się go bardzo sprawnie i piękne wydanie na pewno zasługuje na uwagę czytelnika w różnym wieku.


  Moja ocena: 5/6   

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont.  

11 komentarzy:

  1. Widać, że ilustracje są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tych bohaterach, pierwszy raz stykam się z nimi tu na tym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym komiksie jednak zawsze gdzieś go omijaliśmy, czas spróbować czy się u nas sprawdzi Monika Flok

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio wkręciliśmy się w komiksy, więc chętnie sięgniemy po jakieś nowości z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla najmłodszych to fajna opcja, sporo młodych ludzi lubi komiksy.

    OdpowiedzUsuń
  6. O tych bohaterach jeszcze nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. We Francji te komiksy sa bardzo popularne i lubiane przez dzieci : )

    OdpowiedzUsuń
  8. do Ptysia i Billa też jakoś się nie mogę przekonać, wolę jednak trochę nowsze komiksy

    OdpowiedzUsuń
  9. Komiks zapowiada się ciekawie i będę polecać go dalej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam jeszcze tego komiksu i nie jestem przekonana, czy by porwał moje dzieci. Wydają się być już za stare.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wydany komiks, podoba mi się! :) Robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń