Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 23 lutego 2022

Lucky Luke. Spadek dla Bzika

Lucky Luke. Spadek dla Bzika. 


Miałam okazję zapoznać się z kilkoma wcześniejszymi tomami tej serii, jednak ten wywarł na mnie chyba najlepsze wrażenie. Okazało się, że pies otrzymał spadek po rannym mężczyźnie. Gdyby jednak pies zginął, wszystkie pieniądze otrzymywał jeden z więźniów. Postanowił więc zrobić wszystko by uśmiercić Bzika. Problem był w tym, że psem obecnie zajmował się Lucky Luke. Historia jest niezwykle zabawna, podobało mi się poszukiwanie psa, igranie z głównym bohaterem. Zakończenie także okazało się niezwykle intrygujące i niespodziewane. Komiks został wydany w dużym formacie czcionka jest dość mała i treść czyta się z przyjemnością.    


  Moja ocena: 5.5/6   

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont.  

11 komentarzy:

  1. Dobrze, że pojawia się przyjemność bo to bardzo ważne w tego typu lekturze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy kilka tytułów z tej serii w bibliotece, ale nie ma nią zbyt dużego zainteresowania, a szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny komiks. Mój syn polubił przygody Lucky Luke.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny komiks! Mógłby się spodobać dla mojego synka!

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś nie mogę się przekonać do tej serii, za dużo jest innych fajnych komiksów :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa komiksów z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lucky Luke to jeden z nielicznych komiksów dla dzieci, które ja uwielbiam czytać. Bardzo podoba mi się to zdawkowe poczucie humoru.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię tę serię - i kreskę i historie, też polecam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam kiedyś dużo bajek o Lucky Luke :) Fajna bajka to była miło ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lucky Luke to klasyka, bardzo lubimy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lucky Luke to moja ulubiona seria komiksów komediowych dla dzieci. Sama zawsze uśmieję się od ucha do ucha z tego prostego humoru.

    OdpowiedzUsuń