Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 15 lutego 2022

,,Pan Doubler zaczyna od nowa" Seni Glaister

 ,,Pan Doubler zaczyna od nowa" Seni Glaister


Dawno nie miałam okazji zapoznać się z tak nużącą pozycją. Byłam ciekawa jej zakończenia i tylko dlatego postanowiłam doczytać ją do końca. Pan Doubler od lat zajmował się uprawą ziemniaków, czemu poświęcał cały swój czas. Nie miał innego życia oprócz kartofli. To miało zmienić się gdy zastąpił swoją znajomą w wolontariacie. Czy na lepsze? Książka jest przegadana, nużąca i usypiająca. Mimo kilku bardziej angażujących fragmentów o wolontariuszach nie mogłam się za bardzo w nią wciągnąć. Gdyby była krótsza i miała więcej angażujących wątków, na pewno milej spędziłabym czas z tym wydaniem. 

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
    

3 komentarze:

  1. Szkoda, że nie mogłaś się wciągnąć. Ja nie mam tej książki obecnie w planach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj też mam sporo takich książek na koncie, podziwiam bo ja nigdy do końca nie przeczytałem żadnej "nużącej" książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, mnie też bardzo zawiodła.

    OdpowiedzUsuń