Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 14 lutego 2022

,,Czarne skrzydła czasu" Diane Setterfield

 ,,Czarne skrzydła czasu"


Jakiś czas temu miałam okazję zapoznać się z inną powieścią autorki i byłam bardzo ciekawa tego wydania. 

Głównym bohaterem został mężczyzna, który był wychowywany przez matkę, gdyż ojciec opuścił ich krótko po jego urodzeniu. Teraz zdobywał praktykę w firmie wuja co nie każdemu się podobało, zwłaszcza tym, którzy czuli się przez niego zagrożeni. Co z tego wyniknęło?

Nie mogłam doczekać się tej lektury i zostawiłam sobie na nią odpowiednią liczbę godzin. Jest tak świetnie napisana, że najchętniej nie robiłabym sobie przerwy między kolejnymi stronami, do czego Was też serdecznie zachęcam.

Książka została wydana w sztywnej oprawie z elegancką obwolutą w serii butikowej. Rozdziały są krótkie, więc lektura tym bardziej posuwa się do przodu błyskawicznie.

,,Czarne skrzydła czasu" Diane Setterfield to wspaniała pozycja, w której postać kruka odgrywa dość duże wrażenie. 

Moja ocena: 5/6 
  
Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu

 


9 komentarzy:

  1. Zapowiada się nietypowo i bardzo ciekawie. Dziękuję za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio dość głośno o tej książce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się, że to bardzo ciekawa historia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie warto uwzględnić w planach czytelniczych, zaś ja będę chciała zabrać się koniecznie za poprzednie ksiązki autorki. :)

      Usuń
  4. Opisałaś tak, że czuję się absolutnie zachęcona

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuu dosyć wysoka ocena :) Warto więc siegnąć po te lekture

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tej książce. Podoba mi się wydanie, a tematyka wydaje się interesująca

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam przekonana, że książka wywoła u Ciebie więcej wrażeń czytelniczych, mnie szalenie refleksyjnie nastroiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za info dodaje na listę "do przeczytania".

    OdpowiedzUsuń