Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 14 lutego 2022

,,Niebosiężne Drzewo" Guid Blyton

 ,,Niebosiężne Drzewo"


Z ogromną przyjemnością zapoznałam się z drugim tomem tej serii, który można czytać bez znajomości pierwszej części.

Głównymi bohaterami zostały dzieci, które mogły odwiedzać swoich znajomych, którzy mieszkali w Niebosiężnym Drzewie na różnych piętrach. Atutem tego miejsca zamieszkania było to że co jakiś czas nad ich drzewem pojawiała się nowa kraina, którą mogli odwiedzać z dziećmi.

Miło jest zagłębić się w taką szybką lekturę w wolnym czasie z ogromem emocji. Jest to pozycja dla miłośników takich książek i osób w różnym wieku. Sama z przyjemnością czytałam o kolejnej krainie, którą udało im się odwiedzić.

Książka podzielona jest na rozdziały, cały czas coś się działo, bohaterowie wpadali w różne tarapaty, z których zawsze wychodzili obronną ręką. Z tą powieścią nie można się nudzić. 

,,Niebosiężne Drzewo" Guid Blyton to ciekawa pozycja, z którą przyjemnie spędziłam czas i zachęcam Was do tej lektury.

Moja ocena: 5.5/6    

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Znak

12 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tej książki i na pewno się na nią skuszę w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy już tę książke w naszej biblioteczce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wrazenie, ze to bardzo ciekawa i wartosciowa historia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje córki lubią takie historie o fantastycznych światach, to zdecydowanie pobudza wyobraźnię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że i ja lubię takie kreatywne uruchamianie wyobraźni. :)

      Usuń
  5. Lubiłam takie fantazyjne książki - włączały mi wyobrażnię w wersji turbo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w pierwszej części serii i powoli zabieram się za drugi. To może być co niewyobrażalnie fantastycznego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie podsunęła bym te książki znajomym młodszym czytelnikom 😊 zapowiada się fajna lektura!

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka wydaje się być naprawdę ciekawa. Tytuł jest bardzo zachęcający.

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie dawno nie czytałam czegos takiego. Z chęcią poszukam tej ksiązki

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam aż książka wpadnie i w moje ręce, dużo sobie obiecuję po tej przygodzie czytelniczej, bardzo pozytywnie jestem do niej nastawiona. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi bardzo fajnie, jestem ciekawa czy spodobałaby się moim dzieciakom.

    OdpowiedzUsuń