Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 13 lutego 2022

,,Skorumpowani" Dan Winslow

 ,,Skorumpowani"

Niezwykle miło jest spędzić wolny czas z dobrą sensacją z nutą kryminału. Gdy zauważyłam tę lekturę w zapowiedziach wiedziałam, że będę chciała się z nią zapoznać. Udało mi się to zrobić dość wcześnie. Jest to jedna z tych książek, w których sami zastanawiamy się nad tym jak postąpilibyśmy na miejscu głównego bohatera. Czy skorumpowany policjant miał prawo w zgodzie z własnym sumieniem donieść na innych policjantów? W jaki sposób postąpił? Jest to bardzo ciekawe spotkanie czytelnicze, od którego nie mogłam się oderwać. Czyta się lekko, sprawnie i przede wszystkim z dużym zainteresowaniem. 

Moja ocena: 5.5/6       

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
    

8 komentarzy:

  1. Jaka ciekawa publikacja. Będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z zapowiedzią nigdzie się nie spotkałam a szkoda, bo wydaje się ciekawa. Dzięki za tytuł. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno jest ciekawa. Czasami lubię cos takiego przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło można spędzić czas z tą lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zaczytuję się w literaturze sensacyjnej ani w kryminałach, nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ksiązka spodobała mi się, wiele elementów pozytywnie odebrałam, tytuł wart uwzględnienia w planach czytelniczych. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam recenzje bardzo wciągająca.

    OdpowiedzUsuń