Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 24 lutego 2022

,,Gigant Poleca. W obronie Kaczogrodu"

,,Gigant Poleca. W obronie Kaczogrodu" 

 Komiksy są bardzo popularne, a te z Disneyowskimi bohaterami tym bardziej. Nie ma się czemu dziwić, że postanowiłam skusić się na publikację "Gigant Poleca. W obronie Kaczogrodu".

Tom składa się z kilku dłuższych komiksów. W tomie zostało zaprezentowanych aż 10 komiksowych historii, więc jest się w czym zaczytać. Tekstu zazwyczaj jest sporo, więc nie dominują same ilustracje z małą ilością słów.

Wszystkie przytoczone historie są niezwykle ciekawe i spokojnie można się w nich w dość szybkim tempie zagłębić. W moim przypadku była to lektura na jedno dłuższe czytanie, jednak można ją sobie rozdzielić na wolne chwile. 

"Gigant Poleca. W obronie Kaczogrodu" to na pewno gwarancja jakości i bardzo ciekawa pozycja dla miłośników komiksów.



Moja ocena: 5/6  
 
Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont.

13 komentarzy:

  1. Dla osób lubiących komiksy to na pewno nie lada gratka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja córka jest fanką tego komiksu. Zawsze wypożycza go w bibliotece szkolnej. Muszę jej wreszcie kupić jej własny egzemplarz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż z wrażenia przeczytałam, że to o Kołobrzeg chodzi :D Ale wracając do tematu: Kaczor Donald chyba nigdy się nie starzeje i nie traci na jakości. Dalej są to te same stare żarty, które bawią pokolenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w domu sporo komiksów z Donaldem, Myszką Mickey i Smerfami z lat 90. Pamiętam, jak lubiłam je czytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako dziecko czytałaam tego typu komiksy, teraz z sentymentem na te spoglądam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój mąż bardzo lubi komiksy z Kaczorem Donaldem. Dawno mu żadnego nie kupiłam i muszę to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  7. lektura jeszcze przede mną, ale już nie mogę się doczekać :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło można spędzić czas z lekturą tego komiksu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kaczor Donald - dzieciaki z lat 90. kochają ten komiks.

    OdpowiedzUsuń
  10. Już dawno wyrosłam z komiksów, ale kiedyś nawet je lubiłam zwłaszcza te z Myszką Miki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam, że w szkole podstawowej uwielbialiśmy przygody Kaczora Donalda. Miły powrót do dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam te komiksy gdy byłam w podstawówce. Teraz zamierzam zamówić i pokazać kiedyś synkowi, bo wiem, że je polubi!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie moge to kupić Gigant poleca - 234 - W obronie Kaczogrodu?

    OdpowiedzUsuń