Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 25 lutego 2022

,,Za zielonymi drzwiami" Kamila Majewska

 ,,Za zielonymi drzwiami"

Każdy od czegoś zaczynał, więc chętnie kuszę się na debiuty, które zainteresują mnie swoim tytułem. Tak było też z ,,Za zamkniętymi drzwiami" Kamili Majewskiej na temat której czytałam dużo dobrego. Główną bohaterką jest Anna, która mogła wybrać czy woli dostać w spadku udziały w firmie i wyższe stanowisko czy gospodarstwo. Początkowo sprawa wydawała się dla bohaterki oczywista. Jest to jedna z tych książek w których już od początku wiadomo jak się skończą, niektóre wątki zostały za mało rozwinięte, ale takie tytuły też są potrzebne. 

Moja ocena: 4,5/6 

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
    

2 komentarze:

  1. Takie oczywiste książki też dobrze się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam o tej książce kilka pozytywnych recenzji i mogłabym się na nią skusić.

    OdpowiedzUsuń