Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 11 stycznia 2022

,,Adaś i Słoń" Ludwik Janion

,,Adaś i Słoń"

W ostatnim czasie miałam okazję zapoznać się z audiobookiem. Mamy tutaj tylko kilkoro bohaterów - Adasia, słonia, wronę i psa. Z przyjemnością zapoznawałam się z kolejnymi rozważaniami i pytaniami głównych bohaterów, które są niezwykle ciekawe. Nie mogę nie wspomnieć o wspaniałym lektorze Arturze Barcisiu i przesłaniu tego audio, które jest naprawdę bardzo wartościowe. Bohaterowie są także sympatyczny i z dużym zainteresowaniem można zapoznać się z tym nagraniem.

 Moja ocena: 5/6 

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
    

8 komentarzy:

  1. Polecę mojej siostrze. Na pewno się zapozna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieciaki z pewnością z przyjemnością wysłuchają, sympatyczne przygody i bohaterowie przyciągają. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem typem wzrokowca, dlatego wolę czytać niż słuchać książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Często zdarza mi się słuchać książek ze względu na dużą wadę wzroku. Nie mniej jednak moim zdaniem klasyczna papierowa książka jest najlepsza i nic tego nie zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Audiobooki są świetne szczególnie dla tych którzy nie mogą dużo czytać bo mają chore oczy.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam głos Artura Barcisia i uważam, że wybór na lektora książki dla dzieci właśnie jego jest świetnym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie samą rekomendacją jest to, kto czyta tę bajkę, sama chętnie bym jej posłuchała :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. To była bardzo ciekawa historia.

    OdpowiedzUsuń