Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 11 stycznia 2022

,,Ulica Noel" Richard Paul Evans

,,Ulica Noel"


Z przyjemnością zapoznaję się z kolejnymi książkami Richarda Paula Evansa. Tym razem główną bohaterką została samotna matka, której partner zginął na wojnie, rodzice się wyrzekli jej, a ona ich i samotnie wychowywała czarnoskórego synka, pracując w barze. Czy jej życie miało się odmienić czy cały czas czekało ją życie na kredytach? Książka jest naprawdę bardzo ciekawa, czyta się ją bardzo sprawnie. Jest to dość lekka pozycja, zapoznałam się z nią z ciekawością i nie żałuję, że po nią sięgnęłam. Choć momentami nie jest zaskakująca jest tak przyjemna, że cieszę się, że postanowiłam się z nią zapoznać.

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
    

7 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie wrócić do książek tego autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy przyjemnie płynie się po fabule, klimat odpowiada, to i lekka przewidywalność za bardzo nie przeszkadza. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam świąteczne książki, a szczególnie zimowe wydania tej autorki. Ostatnio udało mi się przeczytać książkę Świąteczny nieznajomy i przyznaję, że mi się ona bardzo spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo bym chciała przeczytać tę książkę. Czytałam " Dziennik Noel" i była urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie nie lubię przewidywalności w książkach, a coś czuję, że tu mogłoby mi to bardzo przeszkadzać.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię takich książek, a jak jeszcze fabuła jest przewidywalna to po co czytać

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie czytałam nic tego autora, mam co nadrabiać.

    OdpowiedzUsuń