Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 12 stycznia 2022

,,Siedem kartek na święta Bożego Narodzenia" Anthony Horowitz

 ,,Siedem kartek na święta Bożego Narodzenia"

Z przyjemnością zapoznałam się z kolejną pozycję wydaną w formie audiobooka. Tym razem to co lubię najbardziej czyli kryminalne śledztwo i to nie byle kogo, bo samego przyjaciela Sherlocka Holmesa i jego przyjaciela Watsona. Tym razem po niepokojących przesyłkach doszło do kradzieży ważnej dla klienta rzeczy. Czy udało się ją odzyskać? Z przyjemnością zapoznałam się z tym szybkim nagraniem i jak w przypadku historii o Holmesie byłam bardzo zaskoczona jej zakończeniem. Miło można spędzić czas z takim szybkim wydaniem.

Moja ocena: 5/6 

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
    

7 komentarzy:

  1. Prz przygodach SH, bez względu na ich formę, zawsze fantastycznie spędzam czas, nawet gdy znane mi juz zagadki detektywistyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że tak dobrze Ci się słucha audiobooków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy dotąd nie spotkałam się z tym tytułem. Wydaje się interesujący,a że jest to audiobook na pewno znajdę czas na jego wysłuchanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytuję książek detektywistycznych ale tematyka świąt Bożego Narodzenia jest jedną z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio wpadła mi w ręce angielskojęzyczna książka tego autora i niestety to nie jest jeszcze poziom języka, którym władam. Muszę więc zadowalać się przekładami jak ten.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o tej książce, ale widać przy niej też można się świetnie bawić :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że mogłabym skusić się na to audio.

    OdpowiedzUsuń