Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 16 grudnia 2021

,,Wyspy szczęśliwe" Wioletta Sawicka


Po raz pierwszy miałam okazję zapoznać się z twórczością tej autorki. Tym razem poznajemy Joannę, kobietę, która po powrocie do kraju dowiaduje się, że została oszukana przez męża, popadła w potężne tarapaty i musiała radzić sobie z kilkuletnią Tosią. Książka autorki pokazuje, że są na świecie dobrzy ludzie. Wioletta Sawicka poruszyła w tej obszernej pozycji bardzo wiele wątków, które nie zostały do końca rozwinięte. Mimo wszystko uważam, że to udana lektura, która porusza ważne tematy. 

Moja ocena: 5/6  

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone  
   
  

7 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie miałam okazji poznać prozy tej autorki, więc wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach książki tej autorki, muszę poznać wreszcie jej styl pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To książka, która mogłaby mi się spodobać, mimo że rzadko sięgam po taką tematykę.

    OdpowiedzUsuń
  4. czytałam już recenzję tej książki na instagramie i bardzo mnie kusi, chociaż rzadko sięgam po takie tytuły

    OdpowiedzUsuń
  5. To ciekawa lektura na wolny dzień.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie moje klimaty, ale myślę, że polecenie jej albo nawet kupienie w prezencie mojej mamie by było idealnym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń