Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 17 grudnia 2021

,,Przepowiednia" Izabela Deneseńko

 ,,Przepowiednia"


Bardzo lubię zapoznawać się z książkami z morałem, więc skusiłam się na ,,Przepowiednię".

Publikacja zaczyna się dość niepozornie zadaniem domowym, w ramach którego każde dziecko ma przygotować swoje drzewo genealogiczne. Główny bohater był zadowolony, bardzo szybko uwinął się z pracą gdyż nie miał za wielu krewnych. Później jednak fabuła nabiera tempa i pojawiają się fantastyczne motywy.

Szczerze mówiąc, podobały mi się mądrości bohatera, który rozumiał, że popełnił błąd, chciał go naprawić, zdobyć drugą szansę. Nie do końca jednak jasne dla mnie jest zakończenie jego misji, co zresztą autorka włożyła też w usta kilkuletniego chłopca. Podobało mi się to przesłanie, ale nie do końca zrozumiałam, skąd tam się pojawiło.

,,Przepowiednia" Izabeli Deneseńko to wartościowa pozycja dla dzieci i dorosłych do podjęcia tematu rodziny, przeszłości, ale także sensu zapoznawania się z książkami. 

Moja ocena: 4.5/6     
     
Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Novae Res
 

9 komentarzy:

  1. Popełniać błędy jest rzeczą ludzką. Ważne, aby wyciągać z nich wnioski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerze, że ta recenzja średnio zachęciła mnie do lektury tej książki... Jakoś za mało informacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa propozycja. Będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa pozycja, dziękuję za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sam temat rodziny i korzeni jest bardzo ciekawy i zawsze mnie nurtował - ale nie wiem, czy wątki fantastyczne by do mnie przemówiły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Za wiele o ksiazce nie wiadomo, ale slyszalam o autorxw i jak bedIe okazja to przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Korzenie rodzinne to bardzo ciekawy temat ma rozmowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Może się za nią rozejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się pomysł na fabułę.

    OdpowiedzUsuń