Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 16 grudnia 2021

,,Zostań przy mnie" Harlan Coben



Dopiero niedawno zaczęłam poznawać twórczość Harlana Cobena, ale wszystkie kilka pozycji z którymi miałam okazję się zapoznać wywarły na mnie spore wrażenie.

Sprawa tak naprawdę zaczęła się już 17 lat wcześniej. Obecnie jednak mamy do czynienia z ustatkowaną matką dwójki dzieci, świetnym fotografem, który stał się paparazzi i detektyw, który cały czas prowadził sprawę zaginięcia sprzed wielu lat. Choć nic nie mogło na to wskazywać, w końcu udało znaleźć się nić łączącą różne wydarzenia. Czy była to trafna droga do celu?

Z ogromnym zainteresowaniem zaczytywałam się w tym tomie. Nie mogłam się od niego oderwać, tym bardziej, że co chwilę wychodziły na jaw jakieś nowe fakty. Książka jest obszerna, jednak nie przeszkadzało mi to w tym, by zapoznać się z nią za jednym razem. Wciągnęłam się w to wydanie od pierwszej do ostatniej strony.

Z tego co udało mi się zauważyć Harlan Coben pisze tak ciekawe książki z zawsze zaskakującym zakończeniem, że nie sposób się go wcześniej domyślić. Nie mam jednak wielkiego doświadczenia w tej kwestii, gdyż, jak wspomniałam, do tej pory przeczytałam tylko kilka jego utworów. 

,,Zostań przy mnie" Harlana Cobena będzie miała ekranizację na Netflixie już za ok. 2 tygodnie, więc tym bardziej warto do tej pory zapoznać się z jej książkowym wydaniem. 

Moja ocena: 5.5/6 
  
Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu

 

13 komentarzy:

  1. Tak, Coben to mistrz. Uwielbiam jego książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, ale nie znam twórczości autora. Zainteresowała mnie zarówno fabuła, jak i okładka. Chętnie przeczytam, kiedy nadarzy się ku temu okazja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem serialu, bo Netfliks rewelacyjnie ekranizuje książki autora. A co do samej lektury... Moze kiedy się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam twórczości Harlana Cobena. Mam okazję to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nazwisko autora znam, ale nigdy nie skusiłam się na żadną jego opowieść. Moje koleżanki za to zaczytywały się w jego książkach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam jeszcze żadnej książki Cobena. Kto wie, może ta będzie pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam chyba nigdy nic Cobena, ale widziałam kilka seriali na podstawie jego książek.

    OdpowiedzUsuń
  8. na ekranizację chyba się skuszę, jeśli mi się spodoba dam szansę jego twórczości

    OdpowiedzUsuń
  9. O to fajnie, że książka będzie miała ekranizację na Netflixie, myślę, że wcześniej obejrzę w tv niż przeczytam książkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja twórczości Cobena praktycznie nie znam, a tyle się o niej słyszy.

    OdpowiedzUsuń
  11. oo krucze, zapisuję sobie aby obejrzeć ekranizację książki na netflixie :) dzięki , że o tym wspomniałaś

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam że ja jeszcze nie znam jego twórczości ale chętnie obejrzę eksranizacje na netflix

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam okazji czytać żadnej książki autora.

    OdpowiedzUsuń