Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 11 grudnia 2021

,,Tajemnica domu w Bielinach" Katarzyna Berenika Miszczuk

,,Tajemnica domu w Bielinach" 


Do tej pory miałam okazję zapoznać się z serią ,,Jaga" tej autorki i postanowiłam skusić się na pierwszą książkę autorki dla dzieci. Tym razem przenosimy się do domu ciotki, która choruje na Alzheimera i w jej domu zaczynają dziać się różne, dziwne rzeczy włącznie z przebywaniem tam pewnego duszka. Publikacja jest naprawdę bardzo ciekawa i miło było spędzić z nią czas. Dla osób czytających szybko jest to błyskawiczna lektura, jednak dzieci zagłębią się w nią na dłużej. Nie zabrakło także czarno-białych rysunków. Publikacja została wydana w sztywnej oprawie. Nie skupia się na magicznych istotach, ale także na relacjach międzyludzkich, kontaktach między rodzeństwem i rozstaniu rodziców. 

Moja ocena: 5/6   

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone  
   
  

6 komentarzy:

  1. Fajnie, że została wydana w twardej oprawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mało jest teraz książek w twardej oprawie :) Jestem niezwykle ciekawa jej treści :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam i jestem bardzo zadowolona, że znowu mogę odnaleźć się w Bielinach, tym razem widzianych dziecięcymi oczyma.

    OdpowiedzUsuń
  4. czaję się na tę książkę, ale na razie nie mam dla niej czasu

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kiedyś skuszę się na tę pozycję.

    OdpowiedzUsuń