Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 11 grudnia 2021

,,Podróże Julki i Krzysia. Zamki Polski Południowej" Marek Marcinowski

,,Podróże Julki i Krzysia. Zamki Polski Południowej"


,,Podróże Julki i Krzysia. Zamki Polski Południowej" Marka Marcinowskiego to pozycja na którą zwróciłam uwagę dopiero kilka dni temu. Całość składa się z podróży dwójki dzieci z rodzicami po zamkach południowej Polski. Na każdej rozkładówce poznajemy jeden zamek i ciekawostki o nim. Na początku książki można zobaczyć położenie poszczególnych zamków. na zakończenie są też pytania do treści, więc należy uważnie czytać. Nie zabrakło także zadań do wykonania w domu dla chętnych oraz rozwiązania quizu. Publikacja została wydana w sztywnej oprawie z pięknymi ilustracjami i jest naprawdę świetną lekturą. Jestem zachwycona, że miałam okazję się z nią zapoznać.   


Moja ocena: 5.5/6  

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone  
   
  




 

4 komentarze:

  1. Świetna książka, idealna dla dzieci i dorosłych :) Jestem jej bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama jestem ciekawa tych zamków. Wydaje się to dobra książka do planowania wakacji, jak i pokazania podczas np. jazdy do danego miejsca jak ono wygląda, jaka jest jego historia.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię tę książkę, zainspirowała mnie do zaplanowania fajnej wycieczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta propozycja.

    OdpowiedzUsuń