Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 17 grudnia 2021

,,Bożonarodzeniowa księga szczęścia" Jolanta Kosowska



Wcześniej miałam okazję zapoznać się z kilkoma książkami tej autorki. Tym razem poznajemy paczkę przyjaciół, która jest już w poważnym wieku, a poznali się jeszcze za czasów studiów. Co roku wysyłali do siebie listy w których opisywali to, co się u nich wydarzyło. W tym roku jednak list od jednej z koleżanek nie dotarł. Co było tego przyczyną? Podobało mi się przesłanie tej książki o przyjaźni na dobre i na złe, wybaczaniu, trosce o drugiego człowieka. W moim odczuciu była to bardzo szybka lektura, liczyłam na większe emocje i tych mi nieco zabrakło. Zakończenie także nie okazało się dla mnie zbyt satysfakcjonujące.

Moja ocena: 4/6  

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone  
   
  

9 komentarzy:

  1. A ja tę książkę przeczytałam z prędkością światła. Mocno mnie wciągnęła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że książka nie do końca przypadła Ci do guatu - ale sam pomysł na fabułę moim zdaniem ciekawy. Sama mogę policzyć na palcach jednej ręki ludzi, z którymi nadal utrzymuję kontakt od czasów studiów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czytać grudniową porą książki o tematyce świątecznej. Z przyjemnością poznaje niemalże każdą z nich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie było większego zachwytu. Ostatnio też nie mam szczęścia do świątecznych książek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię sięgnąć po taką książkę przed świętami, poczuć klimat Bożego Narodzenia. Może nie jest to najwybitniejsza lektura, ale czasem i takiej trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam w planach tę książkę ale chyba jednak ją sobie daruję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba nigdy nie przekonam się do tej tematyki, jeszcze teraz w grudniu jest jej po prostu za dużo

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło spędziłam czas z tą lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jest to typ literatury, po który sięgam, bo zwykle zbytnia sztampowość i przewidywalność fabuły mnie nudzą.

    OdpowiedzUsuń