Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 20 grudnia 2021

,,Opowiem Ci o zbrodni 4" Praca zbiorowa

 ,,Opowiem Ci o zbrodni 4"

Nie jestem wielką miłośniczką tej serii opowiadań pisanych na faktach, jednak postanowiłam skusić się na najnowsze wydanie. Tym razem do piszących dołączyła także Katarzyna Grochola. Utwory oparte są na przemocy domowej, alkoholu, skutkach, do czego może to doprowadzić, obronie koniecznej, ale też zapominaniu zdarzeń i braku odzewu ze strony policji. Nie najlepiej mi się ją czytało, ale na szczęście nie była zbyt obszerna. Mimo lepszego trzeciego tomu jakoś nie mogę przekonać się do tego cyklu.

Moja ocena: 3/6 
        
Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
  

5 komentarzy:

  1. dałabym jej szanse, bo ciekawy i mocny temat, ale skoro piszesz, że nie możesz się przekonać to i ja jakoś entuzjazm tracę

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi za to ta książka bardzo się podobała. Książka jest mocna i momentami przerażająca, ale przy tym bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja byłam przekonana, że tego są dwie części! Dzięki za oświecenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, ja się zatrzymałam na drugiej części, ale prawdą jest, że zadnej nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że czujesz się zawiedziona.

    OdpowiedzUsuń