Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 20 grudnia 2021

,,O psie, który uratował święta" Bruce W. Cameron

 ,,O psie, który uratował święta"

Podobają mi się książki tego autora, więc nie mogłam przejść obojętnie obok tej jego pozycji. Tym razem możemy poznać rodzinę, w której matka jest odpowiedzialna za trójkę dzieci, mieszka z nimi dziadek po śmierci żony, a ojciec rodziny zajmuje się pracą i nie przyjmuje do wiadomości tego, że jego żona ma inne plany niż zajmowanie się dziećmi. Pozycja nie jest za obszerna, zapoznałam się z nią błyskawicznie, podobały mi się podejmowane w niej tematy, ale nie wywarła na mnie większego wrażenie. Idealnie nada się na wolny wieczór. 

Moja ocena: 4.5/6 
        
Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
  

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię tego książkowego bohatera.

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam o tej książce, ale jakoś zupełnie nie mam na nią ochoty

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tego autora jedną książkę i całkiem dobrze się czytało.
    Iza D

    OdpowiedzUsuń
  4. To musi być fantastyczna lektura.

    OdpowiedzUsuń