Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 19 grudnia 2021

,,Sprawa szyfru na krynolinie" Nancy Springer

 ,,Sprawa szyfru na krynolinie"


Dawno nie miałam okazji zapoznawać się z tą serią, więc w końcu udało mi się przeczytać piąty tom tego cyklu. Tym razem Enola miała kolejną nie lada zagadkę do rozwiązania, a jeśli do tego dodamy porwanie i tajemnice sprzed lat to zaczyna robić się naprawdę ciekawie. Zakończenie zadowoliło mnie w dużym stopniu, podobały mi się mądrości włożone w usta bohaterów. Cieszę się, że zaczęłam zapoznawać się z tą serią, wydawaną także w wersji komiksowej i na pewno będę kontynuować ją także w wersji komiksowej.

Moja ocena: 4.5/6  

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
  

6 komentarzy:

  1. Czytałam już o tym cyklu i widzę, że warto go mieć w swojej biblioteczce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, Enola wciąż przede mną...

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem zaciekawiona tą serią. Będę szukała tych książek

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Przegapiłam ten tom! A naprawdę uwielbiam Enolę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy na podstawie tych książęk powstał serial? Uuuu to nawet nie wiedziałam....ciekawe..Kinga

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tych propozycji na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń