Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 2 grudnia 2021

,,Ktoś wie" Lisa Scottoline

 ,,Ktoś wie"

Nie pamiętam bym miała wcześniej okazję zapoznać się z twórczością tej autorki. Jej nazwisko jednak nie było mi obce. Teraz sięgnęłam po jej nowość. Czwórka ówczesnych nastolatków przez kolejnych 20 lat zadręczała się tym co miało miejsce. Sprawa zaczęła się od znalezienia pustego pistoletu. Mniej więcej połowa książki jest o przeszłości, a kolejne rozdziały o tym co stało się po latach. Podobało mi się zakończenie, która dopiero wyjaśnia wszystko co tak naprawdę zdarzyło się przed laty. Autorka porusza ważne tematy i na pewno nie jest to literatura rozrywkowa. Dochodzenie do prawdy na własną rękę może się okazać dla kogoś niebezpieczne.

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone  
   
   

6 komentarzy:

  1. Czytałam tej autorki ,,Spójrz mi w oczy'' i bardzo mi się podobało, dlatego chętnie także zapoznam się z powyższą książką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobała, lubię twórczość tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaintrygowałaś mnie tą książką. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa historia, lubię sięgać po takie książki, więc z chęcią się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi ciekawie ta historia, może się wkrótce na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka wydaje się ciekawa, ale póki co, jakoś do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń