Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 14 grudnia 2021

Kraina Lodu. Oficjalny magazyn 12/2021

 Kraina Lodu. Oficjalny magazyn 12/2021


Bardzo chętnie sięgam po wszystko co jest zwiazane z Krainą Lodu. Z tego też powodu postanowiłam wraz z młodszą  kuzynką skusić się na lekturę najnowszego czasopisma z jej ulubionymi bohaterami. Bardzo spodobały nam się dodatki - foremki do robienia pierniczków lub ciasteczek z podobizną ulubionych bohaterów. W tym numerze można wykonać samodzielnie zakładkę, przeczytać bardzo długą historię, rozwiązać różne zadania i od razu poznać ich rozwiązania. Magazyn kosztuje tylko 13 zł i za tę cenę warto zwrócić uwagę na to wydanie.  

  Moja ocena: 5/6     

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont.  

11 komentarzy:

  1. Ja też lubię Krainę Lodu, a taki magazyn na pewno będzie fajnym uzupełnieniem wiedzy i gratką dla fana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy magazyn dla fanów Krainy Lodu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Za taką cenę rzeczywiście warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje dzieci czasem kupują ten magazyn. Bardzo fajny jest :) Najbardziej dzieci cieszą się z dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Krainę Lodu! Oglądałam dwie części i są super! Szkoda, że jestem już duża i nie mogę kupować takich gazetek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja córka bardzo lubi bohaterki z Krainy Lodu, więc ten magazyn z pewnością będzie się jej podobał. Kupuję jej co jakiś czas takie gazety.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze mojej siostry jedna z córek ma szaleństwo Krainy lodu, ale u mnie już dawno ta bajka została zapomniana. Więc jeśli już to polecę mojej siostrze zakup tego magazynu.

    OdpowiedzUsuń
  8. mój dzisiejszy sposób na nudę, fajnie się piecze ciastka z takimi pomocami :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kraina Lodu chyba ciągle króluje wśród dzieciaków
    To piękna bajka i piękne dodatki powstają

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzieckiem już dawno nie jestem, ale sama chętnie bym przejrzała ten magazyn. Dobrze, że przy Starszej będzie to możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten magazyn jest naprawdę ciekawym pomysłem na prezent.

    OdpowiedzUsuń