Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 15 grudnia 2021

,,Jak być prawdziwym mężczyzną" Scott Stuart



Bardzo lubię bajki tego autora wydane w Polsce, więc nie mogłam też przejść obojętnie obok tej pozycji. Bardzo przypadło mi do gustu napisanie tego, co dawniej uznawano za męskie, jak powinien zachowywać się kiedyś prawdziwy mężczyzna. Teraz autor podkreśla, że najważniejsze jest okazywanie emocji, gdy jest nam źle, nie wstydzenie się tego, wyciąganie pomocnej dłoni do potrzebujących i nie tylko. Podoba mi się takie podejście do tematu, że zarówno chłopcy, jak i mężczyźni nie muszą być nieustraszeni i mają prawo do swoich słabości. Książka została wydana w sztywnej oprawie z dużą ilością ilustracji i dość małą tekstu. Serdecznie polecam ze względu na przesłanie.  


Moja ocena: 5/6 

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone  
   
  

6 komentarzy:

  1. Pokazywanie emocji jest bardzo ważne. Fajna książeczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna książka :) Grunt to uczyć dzieci od małego emocji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ją na oku, temat super, jestem ciekawa sposobu przedstawienia tej historii.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna książka, chętnie przeczytałabym ją sama, no dzieciom oczywiście też ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa książka. Aż dziwi mnie, że jeszcze o niej nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń