Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 14 grudnia 2021

,,Misery" Stephen King



Nie miałam okazji poznać wielu powieści Stephena Kinga, więc postanowiłam skusić się na wznowienie ,,Misery".

Głównym bohaterem jest pisarz, który został uwięziony przez swoją wierną fankę, byłą pielęgniarkę, która życzyła sobie by ten napisał kolejny tom jej ulubionej serii. Chciała wiedzieć co wydarzyło się dalej, ponieważ nie wierzyła by główna postać ostatniego tomu miała zostać tak naprawdę uśmiercona. Była pielęgniarka miała jednak problemy psychiczne i nie przejmowała się stanem pisarza, kazała mu tylko pisać dalszą część.

Z książkami tego autora jest taka sprawa, że albo od razu przypadną komuś do gustu, albo nie. Na pewno ma wielkie grono swoich odbiorców. W ten tytuł początkowo dość trudno było mi się zagłębić, ale z każdą kolejną stroną było coraz lepiej. Byłam bardzo ciekawa jakie plany ma chora pielęgniarka wobec pisarza.

Pozycja nie jest może bardzo obszerna, jednak dzięki nie robieniu dużych przerw między wersami do przeczytania mamy naprawdę spory kawałek dobrej literatury. Jak już wspomniałam, nie każdemu musi ona przypaść do gustu, jednak nie warto się do niej zrażać już po kilku podejściach. 

,,Misery" Stephena Kinga to pozycja zaskakująca, wciągająca od jakiegoś momentu, z makabrycznymi momentami, jednak naprawdę nie ma ich zbyt wiele. Myślę, że miłośnicy twórczości autora mogą się skusić na to wznowienie. 

 Moja ocena: 5/6     

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Prószyński i S-ka.

12 komentarzy:

  1. Przyznam, że czaję się na tę powieść, ale trochę się boję. W młodości - właściwie miałam może z 11 lat - autor mnie śmiertelnie przeraził Miasteczkiem Salem i mam trochę uraz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna historia. Na pewno jeszcze kiedyś do niej zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię twórczość Kinga. Każda z przeczytanych książek tego autora mnie zachwyciła. Na ten tytuł też chetnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że Tobie się podobało. Ja za bardzo nie lubię takiej literatury, więc tym razem to książka nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie sięgałam po ksiązki tego autora. Kiedyś sporo go czytałam. Muszę wrócić, bo jak czytam takie recenzje to wczuwam się znowu w klimat Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Misery było świetne jako film, ale ja też nie czytałam już książki. W sumie z czytanych to mam tylko Cmentarz zwierząt i mnie nie porwało jakoś mocno, choć był moment, kiedy aż wstrzymałam dech.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kingiem zaczytywałam się w młodości, teraz sięgam sporadycznie, ale dalej bardzo lubię jego twórczość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam z nim przygodę w młodości, a teraz, jako dorosła, czytałam Uniesienie i W wysokiej trawie i obie były tak odmienne, że nie mogłam uwierzyć, że to ten sam autor.

      Usuń
  8. Pewnie mój mąż czytal bo on czyta wszystkie jego książki
    Po prostu lubi tego autora ja czytałam może z dwie

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam kilka lat temu i jakoś wielkiego wrażenia na mnie ta lektura nie wywarła :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo bardziej wolę ekranizację tej książki. Powieści, z ubolewaniwm przyznaję, nie udało mi się skończyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam okazji czytać żadnej książki autora.

    OdpowiedzUsuń