Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 28 grudnia 2021

,,Ja, niepokorna" Ewelina Skierka

 ,,Ja, niepokorna" 

Z przykrością muszę stwierdzić, że już naprawdę bardzo dawno nie czytałam książki w której nie wiedziałam o co chodzi. Nic nie zapowiadało tego, że nie będę mogła zorientować się w fabule. Jest to fantastyka dla młodzieży ze wspomnieniami np. palenia czarownic. Atutem na pewno jest to, że szybko się ją czytało i nie jest za obszerna. Jakoś niestety nie potrafiłam odnaleźć się w tej lekturze. Każdy rozdział zaczyna się cytatem z piosenki i podobały mi się też nawiązania do ,,Mistrza i Małgorzaty" Bułhakowa. 

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
    

5 komentarzy:

  1. Hmm szkoda, że książka okazała się taka trudna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię czytać trudnych książek, od dobrej lektury wymagam by była dość łatwa do zrozumienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest niestety za świetna.

    OdpowiedzUsuń
  4. czasami nawet Mistrz i Małgorzata nie ratują sytuacji

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, zdarzają się takie książki. Sama miałam kilka takich tytułów.

    OdpowiedzUsuń