Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 18 grudnia 2021

,,Gdzie jesteś, Precelku?" Aniela Cholewińska-Szkolik



Uwielbiam twórczość Anieli Cholewińskiej-Szkolik, więc nie mogłam przejść obojętnie także obok tego wydania. Główną bohaterką jest dziewczynka z ukochanym pieskiem Precelkiem. Ten jednak zaginął i choć trwały poszukiwania to nic nie wskazywało na to, by pupil miał zostać odnaleziony. Czy faktycznie tak się stało? Bardzo miło spędziłam czas z tą lekturą, tekstu jest dużo, podzielono go na kilka rozdziałów. Bardzo urokliwe są także ilustracje, które zostały dodane w tym wydaniu. Sztywna oprawa sprawia, że całość prezentuje się jeszcze świetniej. 


Moja ocena: 5/6 

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone  
   
  

6 komentarzy:

  1. Urokliwe ilustarcje to podstawa w tego typu książce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna książka, ma cudowne ilustracje i mądrą treść. Myślę, że warto mieć takie pozycje w domowej biblioteczce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza książka, przepięknie wydana, cudowne ilustracje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam o tej książce i z chęcią przyjrzała bym się jej bliżej :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta propozycja. Miło spędziłam czas z tą lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne wydanie. Chyba widziałam tą książkę na zapowiedziach wydawnictwa i mam już na liście do kupienia. Dzięki za recenzję.

    OdpowiedzUsuń