Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 18 grudnia 2021

,,Więcej przygód w Dolinie Muminków" Amanda Li



Muminki to czasy mojego dzieciństwa, więc z przyjemnością postanowiłam skusić się na nowe przygody, które mogły przydarzyć się Muminkom. Tym razem możemy poczytać o tym, jak to Muminek chciał się przypodobać Pannie Migotce, wygonić z domu Małą Mi, a także o aresztowaniu Mamy Muminka, oskarżonej o pozbycie się Filifionki. Wszystkie historie są bardzo ciekawe i dość obszerne. Bardzo podobało mi się także to, że w każdej historii jest określone przesłanie, z którym z przyjemnością można się zapoznać. Pozycja jest wydana w sztywnej oprawie i prezentuje się naprawdę fantastycznie. Jestem zachwycona morałami płynącymi z tych opowiadań i przedstawionymi opowiadaniami.   


Moja ocena: 5/6 

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone  
   
  

7 komentarzy:

  1. Mam to wydanie i także jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mukinki to bohaterowie, którzy łączą pokolenia. Ja sama byłam ich fanką w dzieciństwie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muminki to jedna z moich ulubionych bajek. Piękna książka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie niestety nie ma jakiejś wielkiej ekscytacji Muminkami, ale czasami sięgamy i tą część też chętnie bym poczytała :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muminki to również czasy mojego dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muminki to jednak z ulubionej dzieciństwa właściwie całej mojej rodziny. Z chęcią zobaczę przygody Muminków, bo zwykle sama najpierw czytam książki, które dostają moje dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muminki to bajka, która przypomina również moje dzieciństwo. Moje dzieci bardzo lubią tą książkę. Teraz znalazłyśmy kolejną ciekawą pozycję książkową, bo "Sanoko. Psst! Czy zdradzić ci moją tajemnicę?" https://sanoko.pl/ . Muszę napisać, że jest to całkiem fajna i ciekawa książka dla dzieci, która sporo mówi między innymi o przyjaźni.

    OdpowiedzUsuń