Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 5 grudnia 2021

,,Dwór srebrnych płomieni. Cz. 1 i 2" Sarah J. Maas



Z niecierpliwością czekałam na wydanie tej części, jednak upłynęły aż 4 lata. Ta część liczy ponad 630 stron, jednak w moim przypadku była to bardzo szybka lektura. Dowiadujemy się więcej o Kotle, o ćwiczeniach, przygotowujących do wojny, która miała się wkrótce odbyć. Dodatkowo dowiadujemy się, że jedna z bohaterek jest w ciąży, która ma trwać aż 10 miesięcy. Jak już wspomniałam, w moim przypadku była to szybka lektura, ale czas odstępu między tomami zrobił swoje. 


Bardzo lubię twórczość Sarah J. Maas, więc nie mogłam przejść obojętnie obok tej pozycji. Najnowszy tom Dworu został podzielony na dwie części. Teraz dowiadujemy się jak wygląda dalsza część wojny między Dworami. Ta część jest naprawdę świetna i jednocześnie mniej obszerna od poprzedniej. Warto nadrobić zaległości i poznać ten tytuł oraz poprzednie z tej serii. Ja z niecierpliwością czekam na kolejne tytuły tej autorki wydane w Polsce. 

Moja ocena: 5/6  

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone  
   
  

6 komentarzy:

  1. A ja jeszcze nie poznałam książek tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wcześniej nie słyszałam ani o książce ani o autorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto polecać dalej takie świetne propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czytam kolejną część, a na poczekaniu czytam inny cykl autorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że ta książka jest naprawdę dobra i można się w niej zaczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kusi mnie ta seria, ale jakoś nie mam czasu się do niej zabrać.

    OdpowiedzUsuń