Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 29 grudnia 2021

,,Bestia z Buchenwaldu" Max Czornyj

 ,,Bestia z Buchenwaldu"

Szczerze przyznam, że obawiałam się tej lektury, a konkretnie jej treści. Jeśli chodzi o pióro autora nie miałam wątpliwości, że ono przypadnie mi do gustu. Główną bohaterką jest Ilse Koch, żona komendanta obozu Buchenwald. Pozycja została napisana w pierwszoosobowej narracji. Fakty lub domniemania zostały przystępnie podane, nie ma tutaj drastycznych opisów. Ilse wraz z mężem szczyciła się wykonywaniem ozdób z ludzkich skór z tatuażami, lubiła też znęcać się nad więźniami. ,,Bestia z Buchenwaldu" napisana została na faktach.

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
    

5 komentarzy:

  1. Mam tę książkę, ale jej lekturę zostawiam na inne dni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię książki Maxa Czornyja, ale przyznam, że obawiam się tej lektury. Chyba nie mogłabym po niej spać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno skuszę się na tę pozycję w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mnie zaciekawiłaś ta historią, na pewno po nią sięgnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. zaintrygowała mnie ta książka, ale nie do końca jest ona w moim guście.

    OdpowiedzUsuń