Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 29 grudnia 2021

,,Klucznik" Małgorzata Radtke

 ,,Klucznik"

Po zapoznaniu się z pierwszym tomem serii nie mogłam doczekać się tej lektury. Tym razem mamy do czynienia z naśladowcą Klucznika, który brutalnie zabijał swoje ofiary. Teraz ktoś postanowił stworzyć własną wizję zabójstw opartą na tym co robił Klucznik. W sprawę zamieszany został też Szady. Pozycja wygląda naprawdę bardzo ciekawie i nie sposób się oprzeć. Bardzo miło spędziłam czas z tą powieścią i czekam na kolejny tom serii z tym policjantem. Autorka pisze bardzo plastycznie i zaskakująco. Na pewno przed końcem nie domyślicie się kto postanowił zostać naśladowcą i z jakiego powodu. 

Moja ocena: 5.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
    

8 komentarzy:

  1. Nie znam tej serii i jak na razie nie planuję po nią sięgać, ale cieszę się, że Tobie przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Seria brzmi ciekawie, muszę sięgnąć po pierwszy tom. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że czuję się zaciekawiona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie moje klimaty, nie czytuję raczej takich książek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie skuszę się na tę pozycję w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jest to mój klimat, ale moja mama na pewno byłaby zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam opinie o tym tytule i jakiś czas temu rozważałam jej zakup. Póki co mam inne tytuły do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń