Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 7 listopada 2021

,,Wszechmocny Amazon" Brad Stone



,,Wszechmocny Amazon" to pozycja dla tych, którzy chcieli dowiedzieć się czegoś więcej o Amazonie. 

Pozycja jest naprawdę obszerna i z pewnością nie do przeczytania na raz. Można z powodzeniem czytać ją przez dłuższy czas. Publikacja zaczyna się od początków Amazona, opisuje wiele pomysłów jej założyciela, to, że mogło dojść do upadku, ale jednak tak się nie działo. Założyciel chciał udoskonalać asortyment, zatrudniał sporo osób, które były odpowiedzialne za dane produkty.

Książka została wydana w sztywnej oprawie z dość drobną czcionką. Czyta się dość wolno, jednak nie jest to nudna lektura. Znajduje się także jedna dłuższa wstawka z kolorowymi zdjęciami. Na zakończenie dodano bogatą bibliografię, więc widać, że Brad Stone czerpał z naprawdę wielu źródeł.

 ,,Wszechmocny Amazon" to lektura, która zainteresuje tych, którzy są zainteresowani Amazonem, jego historią, wzlotami i upadkami. 

Moja ocena: 5/6        
     
Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu  

 

 

13 komentarzy:

  1. Bardzo kontrowersyjna postać. Chętnie przeczytam o Amazonie, jak i o jego twórcy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ten temat nie bardzo interesuje, ale ktoś kto chce się więcej dowiedzieć z pewnością się nie zawiedzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorry, ale mnie ten temat nie interesuje. Ale na pewno zjadą się osoby, które przeczytają z chęcią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiadomo, nie musimy wszystkiego lubić. Właśnie fajne jest, że czytamy różne gatunki.

      Usuń
  4. Tematyka ciekawa, ale póki co nie planuję czytać tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie sposób pracy w Amazonie jest tak nieetyczny, że chyba nawet nie chciałabym o tym czytać książki.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa propozycja,z chęcią sięgnę po nią

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba tym razem nie dla mnie. Tematyka mnie bardzo słabo interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że akurat ta tematyka nie interesuje mnie, może kiedyś, gdy śledziłam historie marek i potężnych biznesów, by mnie wciągnęła. Ale książka z pewnością trafi na wielu nią zainteresowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta krótka recenzja nie pozwala mi podjąć decyzji - przeczytać czy nie...Zastanawiam się czy świat Amazona aż tak bardzo mnie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie jest to mój klimat, ale warto poznać historię człowieka, który dobrze pomyślał i na tym zarobił :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie uważam by to była pozycja dla mnie, choć pewnie z chęcią posłuchałabym skróconej wersji jego historii. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba nie czuję się zainteresowana, ale wiem komu polecić.

    OdpowiedzUsuń