Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 6 listopada 2021

,,Ta, która zawiniła" Jane Corry

 ,,Ta, która zawiniła"

 

Jane Corry stworzyła naprawdę ciekawą lekturę. Akcja toczy się dwutorowo i do tego dochodzą zapiski kursywą nieznanej nam przez długi czas osoby. Prawdziwy majstersztyk!

Główna bohaterka już po kilku rozdziałach znalazła się w areszcie, gdzie zaczęła wspominać swoje dzieciństwo, śmierć matki, nową żonę ojca. Do tego wszystkiego dochodziły rozdziały przeplatane tajemniczą Jo, która podróżowała jako bezdomna. Nie zabrakło także zapisków tajemniczej osoby. W jaki sposób te wszystkie wątki miały się połączyć?

Od samego początku wciągnęłam się w tę pozycję. Byłam bardzo ciekawa tego co wydarzyło się, że bohaterka znalazła się w zamknięciu. Do tego doszła postać Jo, która tułała się od miasta do miasta, od jakiegoś pożywienia do jako takiego noclegu.

Zakończenie jest podwójnie zaskakujące. Po pierwsze, dowiadujemy się co wydarzyło się przed laty, kim był autor zapisków oraz poznamy lepiej postać Jo. Do tego ostatnie strony dodatkowo szokują i sprawiają, że jeszcze lepiej odbiera się tę powieść.

,,Ta, która zawiniła" Jane Corry to obszerna pozycja, jednak nie sposób się od niej oderwać. Byłam bardzo ciekawa rozwiązania spraw i czuję się takim przebiegiem fabuły bardzo usatysfakcjonowana. 

Moja ocena: 5.5/6             

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu  

 

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam zaskakujące zakończenia. Chętnie zapoznam się z tą książką.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, muszę się za nią rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że książka bardzo wciąga. Uwielbiam takie pozycje, z chęcią się z nią zapoznam bo wydaje się być po opisie bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam o tej książce już wcześniej, Twoja recenzja podobnie jak poprzednia jest pozytywna, więc zainteresuję się tą książką

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem, czy znalazła bym dla niej wystarczającą ilość czasu, ale bardzo mnie zaciekawiłaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jest to thriller, który wystawia czytelnika na mega mocną porcję strachu i niepewności, raczej delikatnie drażni wyobraźnię, jednak ciekawie jest się w niego wygryzać. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam już u kogoś recenzję tej książki i przyznam, że czuję się nią zainteresowana. Jak nieco zmniejszę mój stosik to z pewnością ją zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka czeka na przeczytanie, ale nie wiem, jak ja ją odbiorę. Nie mam zbyt wysokich oczekiwań, chcę się tylko dobrze bawić podczas lektury.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię książki z wydawnictwa Albatros i widzę, że ta również jest przeznaczona dla mnie. Muszę ją sobie zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego wydawnictwa nie miałam jeszcze w domu. Może kiedyś sięgnę po tą książkę. Jestem jej ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, bardzo chętnie bym ją przeczytała i to zaraz. Zaciekawiła mnie ta książka 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie dam jej szansę w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń