Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 6 listopada 2021

,,Oculta" Maya Motayne



,,Oculta", którą napisała Maya Motayne to obszerna kontynuacja ,,Nocturny", z którą miałam okazję zapoznać się jakiś czas temu.

Alfie jako tako pogodził się ze zniknięciem swojego brata, gdyż miał teraz kolejne sprawy do rozwiązania. Rodzicom zależało na tym by zawrzeć pakt z innymi rządzącymi, choć wszystko mogło pójść nie tak. Tymczasem Finn została mianowana jedną z szefowych złodziei mimo tego, że w ogóle nie chciała się tego podjąć.

Pozycja jest naprawdę obszerna. czeka na nas ponad 540 stron lektury wydanej dość drobnym drukiem w większym niż standardowy formacie. Maya Motayne potrafi jednak tak pokierować słowem i fabułą, że jest to bardzo ciekawa lektura. Można zapoznać się z nią podczas jednego czytania, jednak należy mieć na to dostateczną ilość wolnego czasu.

Tym razem także możemy liczyć na naprawdę zaskakujące zakończenie i nieoczekiwane zwroty akcji w trakcie książki. Gdy wszystko wydaje się być w porządku, zawsze musi wydarzyć się coś nieoczekiwanego. Po raz kolejny potencjalny sojusznik może okazać się też wrogiem.

,,Oculta" to drugi tom serii, który warto czytać ze znajomością pierwszego by mieć lepsze rozeznanie w fabule.

Moja ocena: 5/6 

Wpis powstał w ramach współpracy z Wydawnictwem Jaguar.

13 komentarzy:

  1. Nie czytałam jeszcze pierwszego tomu, więc wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to naprawdę ciekawa książka, widać, że autorka włożyła w nią całe serce

      Usuń
  2. Nie czytałam jeszcze pierwszej książki, ale z chęcią się z nią zapoznam. Drugi tom wydaje się być na tyle ciekawy by zapoznać się z obiema pozycjami.

    OdpowiedzUsuń
  3. To raczej nie dla mnie książka, więc sama się nie skuszę ale może polecę komuś innemu

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie się za nią zabieram, więc cieszę się, że nie zdradziłaś za dużo szczegółów ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem już po lekturze i muszę przyznać, ze bardzo fajnie rozkręca się ta historia :-)

      Usuń
  5. Te przygody czytelnicze jeszcze przede mną, widzę, że mocno trzymają w napięciu, intensywniej podkręcają fabułę, jak ja lubię, kiedy wiele się dzieje, zwroto akcji nie ma końca. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji poznać pierwszego tomu, bo nie do końca są to moje klimaty czytelnicze, więc odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chociaż pierwsza część bardzo mi się podobała, pomimo wad, mam mieszane uczucia odnośnie pierwszej. Już do mnie idzie i przeczytam, ale trochę się obawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam przyjemności czytać ani jednej ani drugiej książki. Ocena wysoka, więc myślę, że się słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej twórczości. Ale jestem bardzo jej ciekawa. A więc idzie na listę ulubionych książek do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem komu ta seria może się spodobać.

    OdpowiedzUsuń