Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 28 listopada 2021

,,Pacjent" Max Czornyj

,,Pacjent"

Po raz kolejny udało mi się zapoznać z tomem z komisarzem Deryło w roli głównej. Tym razem miał do wykonania ważne zadanie. Początkowo tylko niepokoił się gdy nie mógł nawiązać kontaktu z Tamarą, ale gdy otrzymał telefon, że została ona porwana i od niego i jego działań zależy jej życie przeraził się nie na żarty. Zakończenie dziewiątego tomu sprawia, że czytelnicy z niecierpliwością będą czekać na jego kontynuację. Książka nie jest szczególnie obszerna, więc z powodzeniem można się z nią zapoznać w jedno popołudnie.

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone  
   
  

6 komentarzy:

  1. Mam w planach. Książka już czeka na mojej półce.

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam o tej książce, ale nie miałam okazji jeszcze poznać, chociaż autor bardzo mnie do siebie ciągnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już sama okładka za mną przemawia, tematyka również mi się podoba. Zamówię na święta, bo uwielbiam takie klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam 2 książki Maxa i były naprawdę świetne. Tylko, że wybrałam obie z II wojną światową w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jeszcze tego autora, ale na pewno nadrobię. Słyszałam wiele dobrego o książkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cała twórczość tego autora jeszcze przede mną.

    OdpowiedzUsuń