Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 27 listopada 2021

,,Lucky Luke kontra Pat Poker"

,,Lucky Luke kontra Pat Poker"


Lucky Luke tym razem miał nowe zajęcia. Mimo tego, że w jego życiu sporo się zmieniło jedno pozostało bez zmian. Nadal zajmował się łapaniem bandytów, którzy nieustannie chcieli łamać prawo i wyjść z tego obronną ręką. Komiks jest wydany w dużym formacie z miękką oprawą, ma dużo komiksowych ilustracji i bardzo małą czcionkę przez co dość żmudnie się czyta. Niemniej, w tym tomie mamy do przeczytania aż dwie historie i na brak wrażeń nie można narzekać. Jeśli lubicie historie w stylu westernu to ta będzie odpowiednia. 


  Moja ocena: 5/6   

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

13 komentarzy:

  1. Polecę mojej siostrze. Może kupi swojemu synkowi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komiks, Lucky Luke od zawsze lubiany. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wrażenie, że trochę przygasla sława tego bohatera, ale chętnie dokupię jakiś komiks z jego przygodami do biblioteki.

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio nabrałam ochoty na ten komiks, więc chyba się w końcu skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za westernowymi klimatami i chociaż słyszałam o serii, to mnie nie ciekawił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie choć w dzieciństwie oglądałam czasami bajki z tym bohaterem

      Usuń
  6. pamiętam tego bohatera bajek ze swojego dzieciństwa ale wolałam muminki, gumisie i smerfy

    OdpowiedzUsuń
  7. Głównego bohatera ego komiksu znam już od dawna. Chętnie bym wróciłą wspomnieniami do tego komiksu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lucky Luke to postać, z którą mam bardzo miłe wspomnienia z dzieciństwa. Cieszę się, że wciąż ukazują się takie komiksy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajna książeczka.Nie słyszałam o niej do tej pory, ale już mi się zaczęła podobać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporadycznie wchodzę w westernowe klimaty, jeśli już to w powieściowym wydaniu, ale może warto będzie przekonać się do komiksowych wydań. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lucky Luke to swetra bajka na pewno i ta książeczka jest super i warta polecenia młodszym czytelnikom

    OdpowiedzUsuń
  12. Komiks w takim westernowym wydaniu musi być świetny.

    OdpowiedzUsuń