Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 28 listopada 2021

,,Egzekucja" Remigiusz Mróz

,,Egzekucja"

 Nawet Chyłka nie mogła cały czas działać na pełnych obrotach. Teraz martwiła się o Zordona, a informacja na początku tomu o jego śmierci nie napawała jej optymizmem. Tym razem postanowiła skupić się na zemście na tych, którzy do tego doprowadzili. Dość długo zwlekałam z lekturą tego tomu, jednak zupełnie niepotrzebnie. Pozycja jest obszerna, jednak zapoznałam się z treścią tej książki w jeden dzień. Byłam niezwykle ciekawa jej zakończenia. Miłośnicy serii mogą liczyć na kolejny tom.  

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone  
   
  

7 komentarzy:

  1. Mam ją w planach, choć dopiero jestem przy 12 tomie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałam już parę recenzji tej książki i... nadal nie skusiła mnie ona dostatecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pana Mroza uwielbiam w każdym aspekcie, ale na tę książkę muszę poczekać do świąt

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio duży boom na Mroza, niestety mnie jakoś on nie przekonuje. Może z czasem się przekonam?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytuję książek Mroza bo najzwyczajniej w świecie potem zbyt mocno takie przeżywam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czytać Mroza. Na razie czytam jego książki o Forscie, ale nie mogę się doczekać, aż sięgnę po kolejny tom o przygodach Chyłki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam poprzednie części, ten tom jeszcze przede mną.

    OdpowiedzUsuń