Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 17 listopada 2021

,,Mów mi Win" Harlan Coben

 ,,Mów mi Win"

Tym razem mamy do czynienia z zupełnie nowym obliczem Harlana Cobena. Główny bohaterem został Win. 

Przed laty w rodzinie Wina wydarzyło się coś co sprawiło, że jego kuzynka postanowiła zająć się dobroczynnością. Zanim jednak do tego doszło wuj został zamordowany, a ona uprowadzona. Czy tak było naprawdę? Minęło jednak wiele lat i zamordowany został jeden z potencjalnych sprawców, odnaleziono też obraz, który należał do rodziny. Win postanowił odkryć sekrety na własną rękę.

Ta pozycja Harlana Cobena jest bardzo ironiczna, całość fabuły toczy się wokół bogatej rodziny z sekretami. Co jakiś czas są ujawniane nowe fakty, które pokazują, że nie wszyscy członkowie familii są bez skaz. Podoba mi się stopniowe dociekanie prawdy, łączenie kilku wątków w jedną spójną całość.

Nie mam wielkiego rozeznania jeśli chodzi o twórczość tego autora. Jego kilka książek z którymi miałam okazję się zapoznać wywarło na mnie jednak spore wrażenie. Są tak skonstruowane, że nigdy nie można domyślić się rozwiązania sprawy przed czasem.

,,Mów mi Win" Harlana Cobena to wciągający thriller, który pokazuje, jak wielki wpływ na nasze działania ma nasza przeszłość oraz że prawda i tak zawsze wyjdzie na jaw.

Moja ocena: 5.5/6              

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu  

 

12 komentarzy:

  1. Dobrze, że zakończenie jest tak ciekawie skonstruowane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten autor jeszcze przede mną. Od siebie polecam "Zew". Genialnie skonstruowany kryminał, po który zdecydowanie warto sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie czytałam Cobena, więc zapisuję tytuł do listy. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam jedną (jaką? nie pamiętam) książkę Cobena i nie do końca przypadła mi do gustu. Być może ta lektura przełamie tą niechęć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten gatunek literacki nie jest zdecydowanie dla mnie. Wolę jak lektury mnei relaksuj i odrężają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam autora, ale sama książka wydaje się być ciekawa i warta poświęcenia czasu na jej poznanie

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię takie książki, sama często myślę na temat konsekwencji tego, co robimy w przeszłości

    OdpowiedzUsuń
  8. Przekonałaś mnie. Muszę sobie tę książkę zamówić, tylko do tej pory nie byłam pewna czy warto.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem za przeczytaniem tej książki. A więc jak tylko znajdę trochę czasu to sięgnę po nią.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę sobie ją wpisać na listę. Przy tym autorze mam spore zaległości!

    OdpowiedzUsuń
  11. O autorze niejdnokrotnie słyszałam i mam w planie sięgnąć po jakieś jego wydania. Do tej pory nie byłam zdecydowana co to będzie. Już teraz wiem. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę w końcu przeczytać coś tego autora.

    OdpowiedzUsuń