Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 17 listopada 2021

,,Mistrzyni" Manuela Gretkowska



Nie miałam wcześniej styczności z twórczością Manueli Gretkowskiej, autorki kilkudziesięciu publikacji oraz ,,Newsweeka". Postanowiłam zacząć od ,,Mistrzyni".

Najnowsza pozycja została poświęcona postaci Lucyny Ćwierczakiewiczowej, autorki książek kucharskich i poradników traktujących o prowadzeniu gospodarstwa domowego. Kobieta jest postacią dość kontrowersyjną, pojawia się stwierdzenie, że zwalnia służbę za nic, jak jej się znudzi. Z drugiej jednak strony pomaga też dziewczętom ze wsi, inicjuje powstanie zakładu koronkarskiego, żeby polepszyć życie biedniejszych. Organizuje obiady dla studentów i potrzebujących. Postanawia także zostać autorką przedstawienia.

,,Mistrzyni" to fascynująca historia, co do której mam mieszane uczucia. Albo pokocha się twórczość Manueli Gretkowskiej, jej styl i język przekazu, albo... odłoży się tę książkę po kilku stronach na półkę. Na szczęście akcja rozkręca się bardzo szybko, więc warto dać jej szansę. Z pewnością nie będzie to czas stracony. Polecam serdecznie.

 Moja ocena: 5/6 

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak 

13 komentarzy:

  1. Mam tę książkę i na pewno ją przeczytam, gdyż lubię nietuzinkowy styl autorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mnie zaciekawiłaś co takiego może być w stylu pisania Manueli Gretkowskiej, że się ją albo pokocha, albo znienawidzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam paru takich autorów, wydaje mi się, że sekretem jest ich postrzeganie świata i kwieciste (czasami dziwne metafory), dlatego nie wszyscy ich lubią

      Usuń
  3. Nie znam twórczości tej autorki. Lubię sięgać po takie perełki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie spotkałam się z twórczością tej autorki. Szczerze to nie przekonała mnie ta propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Autorki nie znam, pierwszy raz chyba o niej słyszę. Ciekawa jestem jaki ma styl skoro można ją pokochać lub znienawidzić

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o tej książce, ale skoro zachwalasz to na pewno się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że bym po nią nie sięgnęła. Jakoś nie przekonują do mnie takie książki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej książki. Może zapisze ją na swojej liście. w wolnej chwili zabiorę się za nią.

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę głupio przyznać, ale nie miałam jeszcze okazji poznać jej twórczości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa w którym gronie osób bym była - tych co czytają do końca, czy tych, którzy odkładają książkę (przyznam, że mi się to zdarza).

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem że twórczość autorki wzbudza wiele skrajnych emocji. ja jeszcze nie czytałam nic jej autorstwa, więć nie wiem, w której grupie będę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło spędziłam czas z tym tytułem.

    OdpowiedzUsuń