Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 26 września 2021

,,Krew z krwi" Przemysław Piotrowski



,,Matnia" tego autora wywarła na mnie tak duże wrażenie, że postanowiłam skusić się też na inną powieść autora. Mój wybór padł na ,,Krew z krwi". Pomysł na fabułę na pewno jest ciekawy i na czasie, oby jednak nie doświadczyć go samemu. Głównym bohaterem jest ojciec, który musi zebrać na leczenie synka 15 mln złotych. Do czego się posunie? Czy jako pisarz będzie winny zabójstw, których ktoś dokonał pod wpływem fabuły jego książki? Historia jest na czasie, ale zabrakło mi jakichś większych emocji, jedynie zakończenie okazało się nad wyraz zaskakujące. Może miałam względem niej za wysokie oczekiwania, ale okazała się dobra, jednak nie rewelacyjna. Synek pisarza choruje i jego czas jest policzony jeśli nie otrzyma leczenia. Dobrze, że autor podejmuje temat tego, jak trudno jest zebrać pieniądze na leczenie już kilkuletnich dzieci. 

Moja ocena: 4/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone  
   
  


12 komentarzy:

  1. Bardzo ciężki temat. Ale dobrze, że takie książki powstają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po opisie wydaje się bardzo fajny thriller. Widziałam książki Przemysława Piotrowskiego ale to może będzie moja pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jeszcze nie spotkałam w książce takiej historii. Przeczytam, jeśli tylko będę miała okazję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie to dość dziwne, bo sama tematyka jest bardzo popularna, a w książka występuje rzadko

      Usuń
  4. Bardzo zaintrygowałaś mnie tą książką. Nie słyszałam jeszcze o tym tytule. Myślę, że jako propozycja na jesienny wieczór, będzie idealna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Krótko, zwięźle i na temat. Myślę że bardzo podoba mi się ta książka. W jakiejś wolnej chwili przeczytam ją.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest interesujący wątek, ten o zbieraniu na leczenie, który mnie przekonuje, by sięgnąć po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. śledzę na bieżąco parę aukcji i jak mogę to pomagam, także temat mi dość bliski i ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  8. To straszne, że leczenie ratujące życie nie jest refundowane przez ubezpieczenie zdrowotne. Trudny temat.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem patrzymy na książki danego autora przez filtr wcześniej udanych przygód czytelniczych, a potem właśnie lekki zawód.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o tej ksiązce i mam ją w planie już dla siebie zamówić. Musi jednak trochę poczekać, aż mój stos wstydu się zmniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Trudny temat, przez co tym bardziej zachęca do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń