Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 11 września 2021

,,Gang Swojaków" Renata Piątkowska

,,Gang Swojaków"


Swojaki od kilku dni na nowo opanowują popularny market. Mi najbardziej z tego wszystkiego podoba się książeczka z wartościami. W tej poznamy nowych bohaterów i pod charakterystyką danej postaci dowiemy się, w jaki sposób można polegać na swoich przyjaciołach. Książka została wydana w sztywnej oprawie, ze sporą ilością kolorowych ilustracji i dużą tekstu. Nawet jeśli nie jesteście zainteresowani maskotkami warto skusić się na tę pozycję z morałem.


Moja ocena: 5/6   

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 

  

13 komentarzy:

  1. Ciekawa książeczka, chociaż wydaje mi się, że obecnie jest tak wielki wybór, że można znaleźć wiele lepszych pozycji. Ale oczywiście wszystko kwestia gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta książeczka jest na pewno kolorowa. Ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Książeczka może i ciekawa jednak sama akcja już bardzo mi się nie podoba. Ale to tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepsza książka, niż te pluszaki. Ale i tak uważam, że te akcje to tylko naciąganie rodziców na drogie zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam za dużą córkę. A więc nie zbieram naklejek..Ale bardzo lubię akcje biedronek..

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś mnie te książki nie przekonują, może przez tą nagonkę na pluszaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się książki z tej akcji i ich przesłania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mają siostra ostatnio dostała tę książkę ode mnie i od tamtego czasu nie rozstaję się z nią, każdą historię czyta kilka razy. Cieszę się, że biedronka potrafi zaciekawić dzieciaczki i przy okazji dać im lekcję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, znowu mamy szał na swojaki, ale jakoś mnie to nie rusza. Ta nagonka na misie jest odstraszająca moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna ta książeczka. My mamy poprzednią wersję i mój synek ją bardzo lubi.

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas ta ksiażeczka to prawdziwy hit. Czekamy już na kolejne, bo mój synek uwielbia wszystkie maskotki, z każdej edycji oraz książeczki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o tą I poprzednie akcję, wielkie brawa za książki. Mają na prawdę dobre treści.

    OdpowiedzUsuń