Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 10 września 2021

Seria ,,Cztery wesela" Denise Grover Swank



Megan rozstała się  z narzeczonym, ale wstydziła się powiedzieć o tym matce, nazywanej przez przyjaciółki córki Ksantypą. Wiedziała, że na szybko nie znajdzie nowego partnera, jednak los miał zdecydować za nią inaczej. Podczas podróży samolotem poznała udawanego narzeczonego, a potem sprawy potoczyły się znanym tylko sobie rytmem.



Blair wiedziała, że jeśli chce zająć poważane stanowisko i zostać partnerką w interesach musi koniecznie znaleźć sobie męża. Partnerzy kancelarii cenili sobie stabilność i obowiązkowe było by kobieta miała na palcu ślubną obrączkę. Z tego też powodu postanowiła związać się z kolegą, którego nie kochała, ale zapewniał jej małżeństwo. Czy miało do niego dojść?



Libby była przekonana, że musi znaleźć sobie partnera, bo i tak nie wyjdzie za niego za mąż. Tak mówiła przepowiednia wróżki, którą usłyszały z przyjaciółkami ponad 20 lat temu. Teraz jednak nie wskazywało na to, by jej partnerem miał zostać ktoś inny niż wybrany przez nią mąż. Co miała w tej sytuacji zrobić?



Blair wraz z mężem prowadziła własną kancelarię. Obecnie zajmowała się sprawą rozwodową jednej pary, której klientka miała bardzo roszczeniową postawę. Chwilami żałowała, że podjęła się tego zadania i dodatkowo jeszcze pokłóciła się ze swoim partnerem. Czy miała szansę go przeprosić?

Cała seria jest naprawdę świetna, pierwsze trzy części to pełnowartościowe powieści, czwarta to malutki dodatek do serii. Całość opiera się na klątwie wróżki, że żadna z przyjaciółek nie wyjdzie za partnera, z którym będzie miała w planach wziąć ślub. Niestety, Libby za bardzo w to uwierzyła... Całość czyta się naprawdę sprawnie, jest zabawna, wzruszająca. Nie żałuję, że postanowiłam się na nią skusić.

Moja ocena: 5.5/6     

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 

  

14 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę na oczy tę serię. Widać mam spore zaległości w książkowych nowościach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy zamysł, jeśli chodzi o fabułę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i chyba kolejna seria ląduje na liście do przeczytania. Myślę, że to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś czytałam mnóstwo serii. Teraz wolę pojedyncze tytuły.

      Usuń
    2. a ja właśnie lubię serie, ale zazwyczaj czekam aż ukaże się wszystko ;-)

      Usuń
  4. Ja również nigdy wcześniej nie spotkałam się z tą serią.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serii nie znam,ale bardzo chetnie ja poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że jest taka fajna seria. Coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem propozycja nie dla mnie, ale na pewno znajdą się chętni na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa seria, okładki kuszą, ale nie wiem, czy znajdę dla niej czas

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że to bardzo przyjemne czytać takie książki o romantycznej miłości :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Seria ma ciekawe okładki i to chyba jedyne, co mnie do niej przyciąga. Szkoda, że nie fabuła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej serii ale wydaje się być fajną i lekką lekturą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam już o tej serii - tak naprawdę to już samymi okładkami bardzo zachęca do sięgnięcia po każdą z książek! :)

    OdpowiedzUsuń