Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 17 sierpnia 2021

,,Zabawa w chowanego" Guillaume Musso

 ,,Zabawa w chowanego" 


 Guillaume Musso ma tylu czytelników na polskim  rynku, że zupełnie nie dziwi mnie zainteresowanie jego twórczością.

Książka podzielona jest na kilka dużych części. W pierwszej z nich poznajemy znaną pisarkę, która nie ujawniała swojego wizerunku i zdobyła nagrodę za swoją twórczość. Kobieta jednak miała inne zmartwienia. Podczas zabawy w chowanego zaginęła jej kilkuletnia córeczka, a matka nie mogła sobie poradzić z tą świadomością.

Jak już wspomniałam, utwór jest podzielony na kilka dużych części i ma kilku narratorów. Tego co opisałam powyżej dowiemy się z części pierwszej. Im dalej, tym jest bardziej zaskakująco. Nie chcę za wiele zdradzać. Na pewno nie jest to banalna pozycja, bardziej powieść z silnie zarysowaną nieprzewidywalnością i niesztampowymi bohaterami.

Guillaume Musso pisze od lat i potrafi stworzyć naprawdę zaskakujące fabuły. Na plus tej pozycji na pewno przemawia to, że sprawnie się ją czyta, nie jest za obszerna, taka w sam raz na jedno dłuższe czytanie. Nie spodziewałam się, że aż tak sprawnie uda mi się z nią zapoznać, co działa na jej korzyść.

 ,,Zabawa w chowanego" Guillaume Musso to jedna z tych nieprzewidywalnych i zaskakujących lektur, które mogą umilić wolne popołudnie. Takiego zakończenia fabuły na pewno się nie spodziewacie.

Moja ocena: 4.5/6       
     
Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu  

 

13 komentarzy:

  1. Czytałam dawno tylko dwie książki autora i chętnie powrócę do jego twórczości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie zwrócę uwagę na tę lekturę, jestem ciekawa tych fabularnych zawiłości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze przyjemności, by zapoznać się z twórczością autora. Fabuła mnie zaintrygowała, ciekawa jestem, kto i dlaczego porwał córkę pisarki. Na pewno sama się nie oddaliła od matki. Coś czuję, że ta autorka pisała kryminały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo popularny autor i chętnie sięgnę, po tej rekomendacji :-) Kasia M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie zaskakujące zakończenia. Pewnie skuszę się na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. autor mi znany, nie miałam okazji go czytać, ale skoro tak zachwalasz to widzę, że warto :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię książki tego autora i ta zapowiada się również ciekawie i zaskakująco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam jedną jego powieść, a potem jakoś nie było mi z nim po drodze, choć miałam w planach np. powieść Papierowa Dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam jeszcze nic tego autora, ale coraz bardziej mam ochotę poznać jego twórczość.

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro jest zaskakująca, to idealna propozycja dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam za sobą jakieś dwie książki autora. Fajnie mi się je czytało. Myślę, że po tą też sięgnę w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie miałam okazji czytać nic Musso. Jakoś mi nie było po drodze. Być może będzie trzeba się zapoznać. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  13. NIe do końca są to moje literackie klimaty, zdecydowanie bardziej wolę sięgnąć po literaturę faktu ;)

    OdpowiedzUsuń